Partner serwisu
22 lutego 2019

Ciekawi jutra – XXII edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Kategoria: Aktualności

Trwa XXII edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Wraz z początkiem 2019 roku rozpoczęła się XXII edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” - najstarszego ogólnopolskiego programu certyfikującego przedsiębiorstwa w obszarze etyki biznesu. Firmy z całej Polski mogą uwiarygodnić swoją uczciwość i rzetelność poprzez uczestnictwo w programie. Na złożenie deklaracji uczestnictwa przedsiębiorstwa mają czas do 31 maja b.r.

Ciekawi jutra – XXII edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Etyka w branży farmaceutycznej inwestycją w przyszłość

Tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play” ma za zadanie wskazywać, za którymi produktami i usługami stoją uczciwe i etyczne firmy. Na przestrzeni 21 edycji został on przyznany ponad dwóm tysiącom przedsiębiorstw z różnych sektorów rynku. Branża farmaceutyczna w każdej edycji programu ma wśród Laureatów godną reprezentację. Są wśród nich wiodące marki takie jak Polpharma S.A., Olimp Laboratories Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek S.A., Paul Hartmann Polska Sp. z o.o. czy Zakłady Farmaceutyczne Colfarm S.A. Organizatorzy programu pragną wyróżniać takie firmy i pokazywać je na arenie ogólnopolskiej jako wzór dla innych przedsiębiorców, aby przekonali się, że sukces osiągnąć można poprzez uczciwy, etyczny biznes, który nastawiony jest nie tylko na zysk, ale także na potrzeby społeczeństwa i dobro środowiska naturalnego.

2019 rok pod znakiem innowacji

W związku z dynamicznie zmieniającą się rzeczywistością biznesową oraz polską gospodarką organizatorzy odświeżyli regulamin programu i dostosowali go do obecnych trendów. W edycji 2019 docenione zostaną nie tylko przedsiębiorstwa dbające o uczciwość i etykę w biznesie oraz relacje z interesariuszami firmy, ale także te nastawione na nieustanny rozwój, stale poszerzające swoją ofertę i jej jakość, oferujące nowe, lepsze towary bądź usługi. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi „Ciekawi jutra”, ponieważ organizatorzy dostrzegając inicjatywy podejmowane przez polskie firmy, ich pomysłowość oraz energię do działania, są przekonani, że coraz częściej rodzime przedsiębiorstwa stają się kreatorami lepszego biznesu, opartego na ciągłej zmianie i wyższej jakości. Innowacyjność jest obecnie jednym z kluczowych czynników mających wpływ na konkurencyjność i efektywność przedsiębiorstw. Dzięki niej firmy wchodzą na wyższy poziom, zwiększają oszczędności, bezpieczeństwo oraz wydajność pracy. Innowacje, za którymi stoją kreatywne umysły polskich specjalistów, wizjonerów i marzycieli, są ogromną szansą dla polskiej gospodarki.

Tego certyfikatu nie można kupić!

Tym co wyróżnia program „Przedsiębiorstwo Fair Play” spośród wielu obecnych na rynku certyfikacji jest dogłębna weryfikacja firm biorących udział w programie. Oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, a nie tylko jej wyniki finansowe czy jakość wyrobów. W pierwszym etapie firmy do końca maja składają deklaracje zgłoszeniowe oraz szczegółowe ankiety opisujące ich przedsiębiorstwa. Następnie w firmach zakwalifikowanych do II etapu przeprowadzane są wizyty odpowiednio wykwalifikowanych audytorów, którzy weryfikują prawdziwość danych zawartych w ankietach. Jesienią Komisja Ogólnopolska, do udziału w której zapraszamy przedsiębiorców, przedstawicieli administracji, samorządów i uczelni podejmie decyzje o przyznaniu poszczególnych nagród. Każdą edycję programu kończy Wielka Gala Finałowa, podczas której następuje uroczyste ogłoszenie wyników. Jest to wydarzenie przyciągające niemal 1000 osób – przedsiębiorców z całego kraju, przedstawicieli władz państwowych oraz samorządowych.

Kto ma szansę zostać „Przedsiębiorstwem Fair Play”?

Do programu mogą się zgłaszać wszystkie firmy, działające, zarejestrowane i posiadające siedzibę w Polsce, prowadzące swoją działalność co najmniej przez cały rok kalendarzowy poprzedzający daną edycję. Zgłoszenia mogą wysyłać wszystkie przedsiębiorstwa niezależnie od branży. „Przedsiębiorstwo Fair Play” to firma przestrzegająca przepisów prawa oraz przyjętych norm społecznych, wywiązująca się z podjętych zobowiązań, wykazująca szacunek wobec partnerów biznesowych, stosująca zasady uczciwej konkurencji i przejrzystości informacji, biorąca odpowiedzialność za pracowników, środowisko naturalne i społeczność lokalną. Certyfikat trafia zatem do przedsiębiorstw, które w relacjach z klientami, kontrahentami, pracownikami i społecznością lokalną kierują się etyką i rzetelnością.

Wyślij zgłoszenie

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ