Jak branża medyczna inwestuje w technologie? Firma Cybercom zaprasza do udziału w badaniu
Cyfrowa transformacja dotyczy każdego aspektu branży medycznej – od sztucznej inteligencji i mobile health, po druk 3D i robotykę. Jak różne firmy radzą sobie z wyzwaniami związanymi z inwestowaniem w technologie? Jak duży budżet przeznaczają na innowacje? Co robią, żeby wyprzedzić konkurencję? Firma Cybercom zaprasza do udział w badaniu trendów technologicznych w branży medycznej. Jego uczestnicy otrzymają bezpłatny raport „Strategiczna rola technologii w branży medycznej 2019”.
Innowacja w służbie zdrowia jest koniecznością zarówno dla rozwoju przemysłu, jak i w celu polepszenia opieki nad samym pacjentem. Jednak aby miała ona miejsce, potrzeba odpowiednego środowiska.
Firma świadcząca usługi w zakresie doradztwa technologicznego Cybercom Poland postanowiła sprawdzić:
- jak wiele firm z branży medycznej posiada formalną strategię rozwoju cyfrowego,
- w jakim stopniu inne firmy z sektora inwestują w rozwój kompetencji technologicznych wewnątrz organizacji,
- ile pieniędzy w porównaniu z całym budżetem przeznaczają na projekty technologiczne,
- jakie technologie dominują w branży, a w jakie wyraźnie zamierza ona inwestować?
W związku z tym Cybercom prowadzi obecnie badanie „Strategiczna rola technologii w branży medycznej 2019”. Ma ono na celu poznanie trendów technologicznych w szeroko pojętej branży medycznej.
Cybercom zaprasza do udziału wszystkie firmy z szeroko pojętego sektora opieki zdrowotnej. Aby wziąć udział w badaniu należy wypełnić ankietę dostępną tutaj.
Uczestnicy badania będa mogli otrzymać bezpłatny raport, który pozwoli im sprawdzić, jak ścieżka innowacji w naszej firmie wypada w porównaniu z konkurencją,
- W ubiegłym roku Cybercom, jako firma specjalizująca się w doradztwie technologicznym, zrealizował ponad 30 projektów technologicznych dla branży medycznej. Zaobserwowaliśmy cechy wspólne dla klientów z tego obszaru, który jest jednym z najbardziej dynamicznych pod kątem zapotrzebowania na innowacje. Chcemy skonfrontować zdobytą w praktyce wiedzę z twardymi danymi, a następnie przekazać wnioski całej branży. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się przeprowadzić badanie – mówi Anna Fuks, Marketing Manager Cybercom Poland.
Raport z badania zostanie przekazany jego uczestnikom jesienią tego roku.
Komentarze