Partner serwisu
09 stycznia 2024

Połączenia dobre dla skóry – ruszyła kampania SERUMIXUJ od Garnier, L’Oréal Paris i Mixa

Kategoria: Aktualności

Pielęgnacja przy użyciu serum to dla wielu wciąż niezbadany temat. Jakie składniki ze sobą łączyć, które produkty po sobie aplikować, jak dopasować serum, żeby odpowiadało na nasze problemy skórne? Aby odpowiedzieć na te i inne pytania konsumentów, marki L’Oréal Paris, Garnier i Mixa połączyły siły, przygotowując specjalną akcję SERUMIXUJ.

Połączenia dobre dla skóry  – ruszyła kampania SERUMIXUJ od Garnier, L’Oréal Paris i Mixa

Marki L’Oréal Paris, Garnier i Mixa, należące do grupy L’Oréal wraz z początkiem stycznia rozpoczęły aktywację, która pomoże konsumentom wyjaśnić tajniki pielęgnacji przy użyciu produktu jakim jest serum do twarzy. Specjalnie przygotowane duety produktowe ułatwią wybór i podjęcie decyzji zakupowych dopasowanych do swoich potrzeb.

„Aktywacja jest odpowiedzią na wyniki przeprowadzonych przez nas badań konsumenckich, z których wynika, że brak jednej, konkretnej rutyny pielęgnacyjnej, niewystarczająca wiedza na temat zastosowania produktu, jakim jest serum oraz działania samych składników aktywnych może powodować podrażnienia. Ten brak świadomości i obawa przed eksperymentowaniem na swojej skórze sprawia, że duża część konsumentów całkowicie rezygnuje z zakupu tego typu kosmetyków” – mówi Olga Gur-Jestrabek, Senior Brand Manager L’Oréal Paris Facecare – „Zależało nam, aby wyjść naprzeciw naszym Klientom i ułatwić im wybór oraz odczarować temat tego nieoczywistego produktu.”

„Kampania SERUMIXUJ została podzielona na trzy fazy – pierwsza z nich to wspomniane badania konsumenckie, testowanie claimów, przyzwyczajeń oraz poziomu wiedzy wśród użytkowników na temat pielęgnacji. Z początkiem stycznia ruszyliśmy z działaniami komunikacyjnymi oraz sprzedażą. Angażujemy klientów w akcję poprzez działania w sieci drogerii Rossmann i materiały online. Na zakończenie planujemy zamykający kampanię follow-up konsumentów poprzez CRM (customer relationship management). Chcemy w ten sposób zadziałać wielotorowo, komunikując kampanię w różnych kanałach, aby widzieć jej realne działanie i wzrost wiedzy konsumentów na temat używania serum. Wierzymy, że łącząc siły L’Oréal Paris, Garnier i Mixa, projekt przyczyni się to do poprawy stanu cery konsumentów, poprzez odpowiednio dobraną pielęgnację.” – odpowiada Justyna Lachowicz-Ścisłowska Senior Brand Engagement Manager Garnier Skincare

Akcja SERUMIXUJ trwająca przez cały styczeń 2024 r. obejmuje aktywacje prosprzedażowe, instore w Rossmann oraz online, działania z influencerami w oparciu o platformę TikTok i współprace z mediami. Wszystkie te aktywności mają prowadzić konsumentów do drogerii Rossmann, gdzie przy zakupie dwóch produktów, trzeci (najtańszy) otrzyma się w prezencie. Z promocji skorzystać będzie można w styczniu 2024 (od 02.01 do 31.01.2024).

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ