Partner serwisu
22 stycznia 2024

Innowacyjność, wiedza, kompetencje Empire Pharma z nominacją do Symbolu Rozwoju Biznesu

Kategoria: Kosmetyki

Empire Pharma otrzymała nominację do programu Symbol Rozwoju Biznesu. Organizatorzy wyróżniają firmy za innowacyjność, wiedzę i kompetencje. To już 14 edycja programu, prowadzonego na łamach dodatków do Rzeczpospolitej, Dziennika Gazety Prawnej i Pulsu Biznesu.

Innowacyjność, wiedza, kompetencje Empire Pharma z nominacją do Symbolu Rozwoju Biznesu

Jak wskazują organizatorzy, „Uczestnicy i partnerzy programu reprezentują elitarne grono ekspertów rozpoznających trendy i wyznaczających nowe standardy w reprezentowanych przez siebie dziedzinach, a ich codzienna praca jest ukierunkowana na przyszłość oraz kreowanie i popularyzację innowacyjnych rozwiązań”.

– Fakt, że znaleźliśmy się w gronie firm nominowanych do tytułu, jest dla mnie i dla zespołu powodem do satysfakcji, a także motywatorem do dalszego rozwoju i wdrażania innowacji – powiedział Daniel Jan Palonek, prezes Empire Pharma. – Empire Pharma to blisko 15 lat doświadczenia w branży. Firma wywodzi się z rynku profesjonalnego, naszą pierwszą marką było Peel Mission®. Od początku wiedzieliśmy, że rynek kosmetyczny wymaga stałego rozwoju i uruchamiania nowych projektów, włączania marek i innowacji. Wtedy powstały nasze marki MesoBoost® i SOLVERX®. Marka SOLVERX® była pierwszą, z którą weszliśmy na rynek inny niż profesjonalny. Zaczęliśmy dystrybucję produktów do aptek, a następnie do drogerii. Kolejnym krokiem było to, by dać klientowi jeszcze bardziej przystępne cenowo produkty. Pojawiły się brandy Sielanka i BAŚKA. Cieszymy się, że nasze marki, strategia zarządzania i rozwoju spotykają się z aprobatą rynku. Dziękujemy za nominację – dodał.

Symbol Rozwoju Biznesu to ogólnopolski, niezależny program prowadzony na łamach „Monitora Biznesu” – niezależnego dodatku do „Rzeczpospolitej” i „Monitora Rynkowego”, który jest dodatkiem do „Dziennika Gazety Prawnej” i „Pulsu Biznesu”. To już 14 edycja programu, którego finał odbędzie się w listopadzie.

– Na tym etapie mogę powiedzieć, że chcemy sięgać po więcej. Mamy świadomość, że cele muszą być coraz większe. Chcemy utrzymać szeroką dystrybucję w Polsce za pomocą marek, które mamy. Pragniemy, by klient odczuwał dostępność naszych kosmetyków w aptekach, drogeriach, sklepach i gabinetach kosmetycznych. Kolejnym krokiem jest z pewnością wejście na rynki zagraniczne. To nasza ambicja i cel – podsumował Daniel Jan Palonek.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ