Wystartowała kampania reklamowa Dobenexu [ZOBACZ SPOT]
Trwa kampania reklamowa leku Dobenox z portfolio PPF Hasco-Lek. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 55+, które najczęściej zmagają się z objawami Przewlekłej Niewydolności Żylnej (PNŻ). Spot nawiązuje do akcji profilaktyczno-edukacyjnej Hasco-Lek – Instytut Zdrowych Nóg (IZN).
![Wystartowała kampania reklamowa Dobenexu [ZOBACZ SPOT] Wystartowała kampania reklamowa Dobenexu [ZOBACZ SPOT]](Resources/../Resources/ar/27001/27134/14985114802552b4.jpg)
Akcja spotu ma miejsce w mobilnej przychodni IZN, wyposażonej w aparaty do badania USG Dopplera. W ramach akcji Hasco-Lek, takiemu badaniu w ostatnich trzech latach poddało się ponad 6000 Polaków cierpiących z powodu objawów PNŻ. Bohaterka kreacji wyjaśnia, że z myślą o osobach borykających się z żylakami i zakrzepami, którym zwykła profilaktyka w postaci ruchu czy preparatów z diosminą i heparyną nie wystarcza, powstał silny Dobenox oraz Dobenox Forte – preparat z portfolio Hasco-Lek zwalczający objawy PNŻ. Dokładne działanie leku demonstruje nowoczesna animacja, przedstawiona w spocie.
Dobenox to lek w postaci tabletek, który zawiera substancję czynną – dobezylan wapnia
Produkt silnie przeciwdziała objawom PNŻ, tj. bólom i nocnym kurczom nóg, obrzękom, uczuciu ciężkości oraz żylakom. Poprawia kondycję naczyń krwionośnych zwiększając ich elastyczność, uszczelniając je
i usprawniając krążenie żylne. Substancja czynna zmniejsza lepkość krwi oraz osadzanie się płytek na ścianach naczyń, przez co zapobiega zastojom i zakrzepom żylnym.
Kreację przygotowała agencja ChocolAd
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN, TVP, Polsat oraz ich stacje niszowe. Kampania prowadzona jest również w stacjach radiowych, Polskiego Radia, Agory, RMF FM oraz w stacjach lokalnych. Kampania w prasie obejmuje pisma kobiece, lifestylowe oraz tematyczne.
Dobenox oraz Dobenox forte są dostępne w aptekach.
Źródło: Hasco-Lek
Fot. i film: youtube.com