ADAMED SmartUP na Targach CSR
17 listopada 2016 roku w Galerii Stadionu PGE Narodowego w Warszawie odbędą się 6. Targi CSR, organizowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tematem przewodnim będzie edukacyjna działalność biznesu, a jednym z wystawców Grupa Adamed, która zaprezentuje program ADAMED SmartUP, skierowany do uczniów szkół ponadpodstawowych.

ADAMED SmartUP to unikalny projekt naukowo-edukacyjny, mający na celu popularyzację nauk ścisłych i przyrodniczych oraz wsparcie rozwoju pasji i zainteresowań szczególnie uzdolnionej młodzieży. W ciągu dwóch dotychczasowych edycji programu wzięło w nim udział blisko 9 tys. nastolatków.
– Targi CSR traktujemy jako doskonałą okazję, aby podzielić się naszymi doświadczeniami związanymi ze wsparciem edukacyjnym, które odpowiedzialnie prowadzony biznes może zaproponować społeczeństwu. Edukacja, szczególnie młodzieży, od lat wpisana jest w nasze działania społeczne. Sukces ADAMED SmartUP udowadnia, jak bardzo takie inicjatywy są potrzebne – mówi Anna Kosińska, Kierownik Projektów CSR w Grupie Adamed.
Podczas wydarzenia ogłoszeni zostaną również zwycięzcy plebiscytu „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw”, w którego finale znalazły się aż trzy projekty, prowadzone przez Grupę Adamed – ADAMED SmartUP, Głęboki oddech (mający na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat choroby, jaką jest Przewlekła Obturacyjna Choroba Płuc – POChP) oraz Odnaleźć siebie (dążący do przełamania barier społecznych związanych z leczeniem zaburzeń psychicznych i neurologicznych).
źródło: informacja prasowa
fot.: 123rf