Inicjatywa edukacyjna Polpharmy wyróżniona
Kampania Polpharmy – Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego – została finalistą projektu „Edukacyjne działania biznesu”, trafiając na listę 10 najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych w Polsce opracowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Lista stanowi przegląd aktywności podejmowanych na rzecz edukacji interesariuszy między innymi w zakresie: zdrowia, bezpieczeństwa, ekologii, współpracy z dostawcami, konsumpcji, rynku pracy, stylu życia, kultury, technologii, nauki i rozwoju.
Spośród 271 inicjatyw poddanych pod ocenę kapituły, 51 z nich przeszło do trzeciego, ostatniego etapu, którym było głosowanie internautów.
Laureaci zostali ogłoszeni podczas 6. Targów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, które odbyły się 17 listopada na stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Spotkanie było okazją do zapoznania się z tym, jak firmy wdrażają praktyki odpowiedzialnego biznesu.
Uczestnicy wzięli również udział w debacie oksfordzkiej, zorganizowanej przez Polpharmę „Wspierać, czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów CSR w łańcuchu dostaw”. Temat debaty był związany z budowaniem zrównoważonego łańcucha dostaw, m.in. poprzez Kodeks postępowania Dostawców oraz działania edukacyjne i kontrolne.
Finaliści projektu „Edukacyjne działania biznesu. Lista najbardziej znaczących inicjatyw”
- Akcja edukacyjna Energia dla Seniora (TAURON Polska Energia S.A.);
- Bezpiecznie Tu i Tam (Orange Polska);
- Kluby Sportowe Orange (Orange Polska);
- MegaMisja (Orange Polska, Fundacja Orange);
- Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci! (mBank S.A.);
- Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego (Polpharma Biuro Handlowe);
- PKO Bieg Charytatywny (PKO Bank Polski);
- Po Stronie Natury (Żywiec Zdrój S.A.);
- Szkolne Kasy Oszczędności (PKO Bank Polski);
- Zdrowo jemy, zdrowo rośniemy (Fundacja NUTRICIA).
źródło i fot.: polpharma