SmartUP ze Złotym Spinaczem
Program ADAMED SmartUP, prowadzony przy wsparciu agencji Walk, został zwycięzcą XIV edycji Złotych Spinaczy.
ADAMED SmartUP w konkursie PR – Złote Spinacze był nominowany w dwóch kategoriach: Kreatywność i Corporate Social Responsibility (CSR). Jury doceniło prowadzone działania public relations oraz ich efektywność, a także dostrzegło społeczny i edukacyjny charakter inicjatywy. Nagrodę w kategorii CSR odebrała Anna Kosińska, Kierownik Projektów CSR w Grupie Adamed.
Złote Spinacze to konkurs organizowany od 2003 r. z inicjatywy Związku Firm Public Relations, mający celu przede wszystkim promocję środowiska public relations poprzez wyróżnianie najbardziej kreatywnych i zrealizowanych w Polsce projektów z branży. W tym roku odbywa się jego XIV edycja.
Lista nominowanych w 27 kategoriach została ogłoszona 3 października, a uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 2 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie. Tegoroczne statuetki po raz pierwszy przyznawane były w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym.
źródło: informacja prasowa
fot.: 123rf