Partner serwisu
05 grudnia 2016

SmartUP ze Złotym Spinaczem

Kategoria: Ciekawostki

Program ADAMED SmartUP, prowadzony przy wsparciu agencji Walk, został zwycięzcą XIV edycji Złotych Spinaczy.

SmartUP ze Złotym Spinaczem

ADAMED SmartUP w konkursie PR – Złote Spinacze był nominowany w dwóch kategoriach: Kreatywność i Corporate Social Responsibility (CSR). Jury doceniło prowadzone działania public relations oraz ich efektywność, a także dostrzegło społeczny i edukacyjny charakter inicjatywy. Nagrodę w kategorii CSR odebrała Anna Kosińska, Kierownik Projektów CSR w Grupie Adamed.

Złote Spinacze to konkurs organizowany od 2003 r. z inicjatywy Związku Firm Public Relations, mający celu przede wszystkim promocję środowiska public relations poprzez wyróżnianie najbardziej kreatywnych i zrealizowanych w Polsce projektów z branży.  W tym roku odbywa się jego XIV edycja.

Lista nominowanych w 27 kategoriach została ogłoszona 3 października, a uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 2 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie. Tegoroczne statuetki po raz pierwszy przyznawane były w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym.

 

źródło: informacja prasowa
fot.: 123rf

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ