Partner serwisu
11 stycznia 2017

Jak skutecznie rekrutować biotechnologów

Kategoria: Z życia branży

Program Laboratorium Kariery Polpharma, zrealizowany we współpracy z agencją strategiczną White Paper Agency, został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii Employer Branding.

Jak skutecznie rekrutować biotechnologów

Laboratorium Kariery to program stażowy Polpharmy, lidera polskiego rynku farmaceutycznego, skierowany do studentów ostatnich lat i absolwentów kierunków takich jak biotechnologia, chemia, farmacja oraz inżynieria genetyczna.

Za merytoryczną koncepcję programu odpowiadają wewnętrzne działy HR i PR Polpharmy oraz eksperci oddziału Biotechnologii. Agencja strategiczna White Paper Agency była odpowiedzialna za koncepcję i stworzenie serwisu rekrutacyjnego laboratorium-kariery.pl oraz za przeprowadzenie kampanii komunikacyjnej.

Celem miesięcznej kampanii internetowej było dotarcie do młodych biotechnologów i zachęcenie ich do wysłania zgłoszeń do programu stażowego Polpharmy. W kampanii wykorzystano kilka uzupełniających się narzędzi: kampanie displayowe i content marketingowe na portalach rekrutacyjnych, serwisach tematycznych poświęconych biotechnologii i farmacji oraz serwisach studenckich, reklamy na Facebooku i w Google (targetowane po uczelniach i demografii), geotargetowane SMS-y oraz mailingi. Aby mieć pewność, które kanały marketingowe są najefektywniejsze w pozyskiwaniu wartościowych zgłoszeń i na bieżąco optymalizować kampanię, White Paper Agency wykorzystała m.in. narzędzie Gemius Prism do analizowania ruchu na stronie.

Efektem miesięcznej kampanii internetowej było pozyskanie ponad 800 jakościowych CV, co jak na bardzo wąską grupą docelową jest bardzo dobrym wynikiem.

– Najlepsi studenci takich kierunków jak biotechnologia i farmacja zwykle nie mają problemów ze znalezieniem pierwszej pracy. Wspólnie z klientem zależało nam na dotarciu do nich z pozytywnym przekazem o możliwościach rozwoju, jakie daje Laboratorium Kariery Polpharma, w środowisku internetowym, który dla tego pokolenia jest najbardziej naturalne – wyjaśnia Jarosław Sosiński z White Paper Agency.

 

 

 

Źródło i fot.: informacja prasowa

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ