Mensil-nowość na rynku dla mężczyzn
24 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Mensilu - najnowszego produktu z portfolio PPF Hasco-Lek.

Mensil - to dawny Sildenafil Hasco, który dzięki zmianie kategorii dostępności na status „bez recepty” trafił do sprzedaży, pod nowym marką, na potencjałowy i szybko rozwijający się rynek produktów na erekcję.
Wyniki badań przeprowadzonych przez prof. dr. hab. n. med. Jerzego Chudka i dr. hab. n. med. Michała Lew-Starowicza potwierdzają, że aż 80% badanych oceniło sildenafil jako skuteczny.
Dopuszczenie sildenafilu - tej najbardziej znanej i skutecznej substancji w leczeniu zaburzeń erekcji - jako dostępnej bez recepty, spowodowało wzrost sprzedaży rynku z 990 000 sztuk do ok. 2mln. To jednoznacznie wskazuje i potwierdza jak dużym problemem są zaburzenia potencji. Problem ten dotyczy ponad 1,5 mln mężczyzn w Polsce, najczęściej w wieku 40-50 lat. Wśród czynników przyczyniających się do zaburzeń potencji zalicza się: stres, przemęczenie, alkohol i palenie tytoniu.
Mensil to nowość
Wspomaga uzyskanie i utrzymanie erekcji aż do 5 godzin od zażycia. Mensil to pełna dyskrecja, dzięki unikatowej postaci tabletki do rozgryzania i żucia, która rozpuszcza się już w ustach.
Na aptecznych półkach, pośród produktów konkurencyjnych, wyróżnia go eleganckie pionowe opakowanie, w którym trafił do sprzedaży dzięki wielomiesięcznej pracy specjalistów Hasco-Lek.
Mensil przeznaczony jest dla mężczyzn powyżej 18 roku życia, dla których udana strefa życia seksualnego ma znaczenie.
Styl reklamy nawiązuje do głośnego amerykańskiego filmu. Główny bohater wciela się w postać znanego mafioso, życiowego nauczyciela, który poleca Mensil jako doskonały produkt na erekcję.
Charakter spotu w pełni nadaje marce Mensil silnej i męskiej osobowości. Lokuje w świadomości pacjentów produkt, jako ten, który zawiera najbardziej znaną i sprawdzoną substancję z „niebieskiej tabletki”.
Źródło: hasco-lek.pl
Fot.: 123rf.com