Braster nawiązał współpracę z firmą Santander
Producent unikalnego w skali świata urządzenia do samodzielnego badania piersi o nazwie BRASTER dywersyfikuje jego kanały sprzedaży, docierając do coraz większego grona odbiorców. Spółka sfinalizowała właśnie umowę na dostarczenie 1.500 pakietów badań do Santander Consumer Banku, które zostaną przekazane pracownikom powyższej instytucji w ramach inicjatywy BeHealthy promującej zdrowy i aktywny tryb życia wśród zatrudnionych. Duże firmy korporacyjne stanowią dla spółki ważny i rozwojowy kanał sprzedaży. Firma liczy również na pozyskanie kolejnych silnych i wiarygodnych partnerów handlowych.
Przez ostatnie miesiące nasz zespół intensywnie pracował nad wzmocnieniem i zbudowaniem świadomości marki BRASTER na polskim rynku. Na bazie zdobytego doświadczenia dywersyfikujemy kanały dystrybucji poprzez zmniejszenie nacisku na sprzedaż apteczną i skierowanie struktur sprzedażowych bezpośrednio do firm i dużych korporacji, które w ramach CSR będą oferowały system Braster swoim pracownicom. Ponadto w dalszym ciągu kontynuujemy współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego. Chcemy coraz mocniej rozwijać kanał sprzedaży B2B, gdyż widzimy jego potencjał oraz dużą efektywność kosztową
tłumaczy Marcin Halicki, prezes zarządu BRASTER S.A.
Na przestrzeni ostatniego roku spółka budowała zarówno świadomość marki BRASTER, jak i prowadziła działania edukacyjne mające na celu uwrażliwienie kobiet jak istotna w walce z rakiem piersi jest profilaktyka. Podejmowane działania zaowocowały m.in. uzyskaniem opinii Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników i umożliwiły uruchomienie kolejnych kanałów sprzedaży urządzenia BRASTER.
Zawarta z Santander Consumer Bankiem umowa potwierdza, że rynek polski otwiera się na telemedycynę i w perspektywie kolejnych lat ta gałąź opieki medycznej może zyskiwać coraz więcej zwolenników. Zakup systemu Braster przez duże instytucje jest działaniem zamierzonym i wspierającym zdrowie pracowników, a także podnoszącym świadomość w zakresie profilaktyki badań.
Równolegle spółka prowadzi działania, które zmierzają do wejścia w najbliższym czasie na rynki zagraniczne. W zeszłym miesiącu firma podpisała umowę pilotażową z dystrybutorem z Wielkiej Brytanii. Pilotaż profesjonalny, medyczny i techniczny urządzenia i systemu telemedycznego Braster zostanie przeprowadzony wśród brytyjskich klinik medycznych w pierwszym półroczu 2018 r.
Rozmowy w sprawie sprzedaży lub pilotażu systemu Braster toczą się na wielu rynkach na całym świecie. Aktualnie Braster jest w bieżącym kontakcie z potencjalnymi partnerami z ZEA, Chin, Indii, Argentyny, RPA, Iranu, Malezji i Arabii Saudyjskiej. Na rynku japońskim spółka jest na etapie pilotaży. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich trwa rejestracja systemu i zaraz po tym ma ruszyć pilotaż.
Komentarze