Partner serwisu
10 kwietnia 2018

Jakie artykuły były przez Was najchętniej czytane w I kwartale?

Kategoria: Kosmetyki

Przedstawiamy 10 artykułów, które cieszyły się największym zainteresowaniem czytelników portalu kierunekkosmetyki.pl w I kwartale 2018 roku.

Jakie artykuły były przez Was najchętniej czytane w I kwartale?

Największym wizerunkowym wyzwaniem dla firm kosmetycznych są obecnie kwestie związane z bezpieczeństwem produktów. Rośnie bowiem popularność kosmetyków naturalnych, które są przez klientów obdarzane większym zaufaniem. Jak wpływa to na promocję firm z tego sektora i jak na komunikację branży oddziałują regulacje prawne?

– Nasze kremy do rąk zawierają pochodne cannabis. I choć skład wywołuje kontrowersje, to mogę zapewnić, że działamy zgodnie z prawem – o strategii marketingowej marki Evree, która ostatnio wywołała wiele dyskusji, opowiada Katarzyna Warzecha, dyrektor generalna Basel Olten Pharm.

Po niemal 10 latach od zakończenia prac nad rozporządzeniem kosmetycznym 1223/2009 oraz po 5 latach od jego wejścia w życie w pełnym brzmieniu „już” 1 czerwca najprawdopodobniej zacznie obowiązywać polska ustawa o produktach kosmetycznych. Choć ustawa nie przeszła jeszcze przez cały proces legislacyjny, wierzymy, że jej brzmienie nie ulegnie już zmianie.

L’Oreal przejął kanadyjską firmę Modiface, która wykorzystuje technologię AI i AR, by pomagać konsumentkom w nakładaniu wirtualnego makijażu. Firma stworzyła aplikacje dla takich marek jak Estée Lauder i Sephora.

W I kw. 2015 r. ruszyły prace w nowym zakładzie produkcyjnym Delia Cosmetics w Konstantynowie Łódzkim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. To już druga fabryka inwestora w regionie – pierwsza zlokalizowana jest w Rzgowie. Dzięki inwestycji do tej pory pracę znalazły 43 osoby. Delia Cosmetics to dziś jeden z wiodących producentów z branży kosmetycznej, którego produkty dostępne są nie tylko w Polsce, ale także na 65 światowych rynkach.

Fluidolat to nowy komponent o zastosowaniu w preparatach kosmetycznych, w przemyśle farmaceutycznym i spożywczym. Jest to skroplona woda z roślin wraz z wszystkimi, zawartymi w nich cennymi substancjami lotnymi.

Z powodu nasilającego się zjawiska nieprawidłowej pigmentacji skóry przemysł kosmetyczny nieustannie poszukuje środków efektywnych w likwidowaniu tego typu dysfunkcji. Stosowane w preparatach kosmetycznych i farmaceutycznych składniki wybielające muszą eliminować lub ograniczać, najczęściej poprzez hamowanie procesu melanogenezy, ilość tworzonego pigmentu.

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało nową markę innowacyjnych dermokosmetyków dla psów Vetoemvit.

Cienie pod oczami to zmora wielu kobiet oraz mężczyzn. Często nie jest w stanie ich zakryć nawet pełny makijaż. Do tej pory nie było rozwiązania, które pozwoliłoby skutecznie pozbyć się cieni. W końcu jednak tym problemem postanowili zająć się specjaliści od makijażu permanentnego i to właśnie dzięki niemu cienie staną się niewidoczne.

L’Oréal Paris już po raz 5-ty oficjalnym partnerem Paris Fashion Week. Marka pozostaje wierna swojej misji, by inspirować i udostępniać najnowsze paryskie trendy jak najszerszej publiczności. Dlatego w tym roku dzięki pomocy niezwykłych wysłanniczek Maffashion i Pauliny Jagodzińskiej, odsłania kulisy makijażowych trików prosto z europejskiej stolicy mody. Dziewczyny opisują 6 najnowszych trendów, które zaobserwowały na backstage’u Paris Fahsion Week 2018.

fot. 123rf.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ