HANIA BEAUTY – narodziny nowej marki
Fascynacja kosmetykami, lata doświadczenia zdobywanego podczas prowadzenia własnego bloga i sklepu internetowego oraz tysiące godzin spędzonych z klientkami na sklepowym czacie – oto historia jaka stoi za marką Hania Beauty. Efekt? Wyjątkowe peelingi do ust bazujące na naturalnych składnikach, które podbiły serca klientek oraz influencerek, a w planach kolejne wdrożenia produktów zaspokajających potrzeby nawet najbardziej wymagających kobiet.

Wszystko zaczęło się od wielkiej miłości do piękna
Hania Kępa, twórczyni marki Hania Beauty, kochała kosmetyki, którym poświęciła swojego bloga www.hania.com.pl. Dla przedsiębiorczej blogerki naturalnym jego rozszerzeniem stał się szybko sklep internetowy, w którym dostępne były unikalne marki z różnych rejonów globu. Jego istotny element stanowił czat, na którym klientki zawsze mogły zapytać Hanię o poradę, której zawsze udzielała osobiście. Właśnie dzięki niemu zauważyła ona braki w asortymencie kosmetycznym na rynku polskim, na które skarżyły się klientki.
Czytelniczki i klientki sygnalizowały mi przede wszystkim, że nie są w stanie znaleźć w ofercie polskich sklepów (zarówno tradycyjnych, jaki internetowych) dobrych cenowo, a równocześnie posiadających wartościowy skład peelingów do ust. Dlatego też, korzystając z wieloletniego doświadczenia i rozumienia potrzeb konsumentek, stworzyłam peelingi odpowiadające oczekiwaniom rynku. Peelingi do ust marki Hania Beauty charakteryzuje przystępna cena, a zarazem wysoka jakość produktu oraz jego bogaty i co ważne – naturalny skład, który zapewnia wyjątkowo skuteczne działanie
Jak mówi Hania.
Już niebawem Hania wprowadza pod swoją marką kolejny wyjątkowy produkt – mydła do mycia pędzli do makijażu. W przygotowaniu są również kolejne kosmetyki Hania Beauty, które rozszerzą portfolio marki.
Komentarze