Partner serwisu
16 sierpnia 2018

Powstanie aplikacja do wirtualnego makijażu

Kategoria: Kosmetyki

L’Oreal współpracuje z Facebookiem, by rozwijać aplikacje, które pozwalają wirtualnie dopasować makijaż. Dzięki wykorzystaniu augmented reality użytkownicy mogą sprawdzić, jak wyglądaliby w różnych szminkach czy cieniach do oczu.

Powstanie aplikacja do wirtualnego makijażu

Sprawdzić będzie można m.in. produkty marek Nyx, Urban Decay, Lancome i Yves Saint Laurent. Jak tłumaczy Lubomira Rochet, chief digital officer L’Oreal, firma zauważyła, że gdy na stronach internetowych dostępne były wirtualne testy, konwersja znacząco rosła.

Sieci społecznościowe stały się największym motorem wzrostu sprzedaży internetowej w L’Oreal. Firma twierdzi, że jej przychody z handlu elektronicznego osiągnęły w pierwszej połowie 2018 r. 9,5% całej sprzedaży. Trzy lata temu było to 5%.

Technologia wirtualnego nakładania makijażu może zostać udostępniona także poza Facebookiem, np. na Instagramie. W Chinach, gdzie serwis Marka Zuckerberga jest blokowany, L’Oreal myśli o nawiązaniu współpracy z innymi sieciami. Nie ujawnia ich nazw.

W marcu 2018 r. L’Oreal kupił firmę Modiface, która wykorzystuje technologię AI i AR. Celem było właśnie zaoferowanie konsumentkom możliwości nakładania wirtualnego makijażu.

źródło: Marketing przy kawie
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ