Partner serwisu
03 stycznia 2019

Deflegmin z nową kampanią na początku 2019 roku

Kategoria: Aktualności

Kampania pod hasłem „Deflegmin na mokry kaszel – raz, a dobrze!” rozpoczęła się pierwszego stycznia. Za przygotowanie scenariuszy spotów odpowiada agencja Schulz brand friendly.

Deflegmin z nową kampanią na początku 2019 roku

Deflegmin w nowoczesnych kapsułkach o przedłużonym uwalnianiu zawiera ambroksol, który rozrzedza wydzielinę i łagodzi objawy mokrego kaszlu. W 30-sekundowym spocie telewizyjnym znalazły się odwołania do współczesnej technologii, dzięki której różne problemy da się rozwiązać jednym mądrym ruchem. Podobnie jest w przypadku kaszlu – wystarczy raz dziennie zażyć Deflegmin.

Spot można oglądać w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych – TVP, Polsat oraz stacjach tematycznych.

Agencja Schulz brand friendly opracowała scenariusze 30-sekundowego spotu i 15-sekundowego skrótu, które wyreżyserował Marcin Ziębiński. Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy OMD, a za produkcję – Agencja Filmowa.

źródło: newseria.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ