Polpharma nagrodzona za kampanię edukacyjną
Ogólnopolski program edukacyjny „Ciśnienie na życie” prowadzony przez Polpharmę został wyróżniony podczas XXVII Dorocznej Konferencji Klientów firmy doradczej IQVIA. Kapituła konkursu doceniła wkład kampanii w edukację pacjentów na temat profilaktyki chorób układu krążenia.
„Ciśnienie na życie” to ogólnopolska kampania edukacyjna firmy Polpharma, dotycząca profilaktyki kardiologicznej. Kampanię zainaugurowano w grudniu 2012 r. Ma ona na celu zachęcenie Polaków do regularnych pomiarów ciśnienia oraz edukację w zakresie profilaktyki chorób układu krążenia. Odsłona kampanii z 2018 r. poświęcona była edukacji na temat pierwszej pomocy w zawale serca. Edukacja przebiegała nie tylko we współpracy z mediami i dziennikarzami, ale również w ramach praktycznych warsztatów, podczas których pacjenci, farmaceuci, lekarze i dziennikarze zostali przeszkoleni w zakresie tego jak skutecznie działać, by wykorzystać każdą minutę w przypadku podejrzenia zawału.
IQVIA Excellence Awards 2019 przyznano po raz pierwszy za programy wsparcia pacjentów, prowadzone przez producentów farmaceutycznych. Wyróżnienia nadaje firma IQVIA, wraz z Kapitułą Nagrody składającą się z przedstawicieli branżowych stowarzyszeń producentów (Izba Gospodarcza Farmacja Polska, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego PZPPF, Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty PASMI, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA).
Nagroda została ustanowiona, aby pokazać skalę zaangażowania firm z sektora farmaceutycznego w inicjatywy skierowane do pacjentów. Do udziału w edycji 2019 zgłoszone zostały projekty mające na celu między innymi profilaktykę zdrowotną, edukację pacjentów oraz przede wszystkim wsparcie pacjenta w zakresie dostępu do wczesnej diagnostyki i leczenia.
Komentarze