Kaufland stawia na ekologiczne kosmetyki
Cechuje je wysoka jakość, oparcie na wyselekcjonowanych składnikach i produkcja przebiegająca z poszanowaniem środowiska naturalnego. Już dzisiaj na półki Kaufland trafiły nowe ekologiczne produkty drogeryjne. To efekt czwartej odsłony akcji „Startup by Kaufland”.
Promocja polskich producentów i dostawców, rozwój oferty i okazja do zaproponowania klientom marek, które zyskują szansę, by podbić serca konsumentów. To główne założenia programu „Startup by Kaufland”, który ruszył w marcu 2019 r. Sieć marketów oferuje wybranym partnerom wystawienie swoich produktów w 212 sklepach w całej Polsce. Wystarczy zgłosić je przez stronę www.startupbykaufland.pl, by zyskać szansę na dotarcie z asortymentem do tysięcy potencjalnych klientów.
Do tej pory na współpracę z Kaufland mogli liczyć dostawcy oferujący produktów przyjazne środowisku oraz wpisujące się w aktualne trendy żywieniowe. Jest to wynikiem przyjętej polityki sieci realizowanej pod hasłem „Działanie robi różnicę”, w ramach której Kaufland m.in. promuje rozwiązania proekologiczne oraz zachęca do zdrowego odżywiania.
W ramach czwartej odsłony akcji na półki sieci Kaufland trafiły m.in. artykuły marki Your Natural Side. Kryją się pod nią kosmetyki oparte na naturalnych składnikach takie jak masła z awokado i kawy, peelingi z pestek malin i truskawek czy pielęgnacyjne olejki i sera. W ofercie pojawił się również produkty Monster Bath, czyli galaretki i ciastolina do kąpieli, które sprawiają, że każda kąpiel staje się dla dzieci – tych mniejszych, ale i nieco starszych – kolejną przygodą. Osoby przykładające dużą wagę do pielęgnacji ciała zaciekawi asortyment Cafe Mimi. To kremy, mydła i szampony oparte na takich składnikach jak brazylijskie kakao, marokańska pomarańcza czy orzeźwiająca mięta, zamknięte w ekologicznych kubeczkach. Nową ofertę uzupełniają różnokolorowe szczoteczki do zębów biobrush, które powstały na bazie drobin z drewna i odnawialnych surowców takich jak np. olej rycynowy.
Produkty, które dostępne są w ofercie sieci w ramach czwartej odsłony akcji „Startup by Kaufland”, można znaleźć na specjalnie wyeksponowanych miejscach na końcu sklepowych regałów.
Komentarze