Partner serwisu
13 lipca 2021

Cykloczuła kampania HAGI

Kategoria: Kosmetyki

W ramach cykloczułej kampanii marka Hagi przygotowała szereg działań skierowanych do kobiet, a jak zapowiadają założycielki Hagi - to dopiero początek. Premierę PHASES poprzedził pierwszy krąg „Kobieta cykliczna” prowadzony przez Agę Kozak i zorganizowany w ramach Festiwalu Kręgi, podczas którego kobiety dzieliły się doświadczeniami życia w cyklu. Od września Hagi planuje kontynuację kręgów o cyklu w całej Polsce.

W cykloczułym magazynie Hagi ilustrowanym przez Weronikę Mariannę znalazły się testimoniale kobiet o życiu w cyklu:

• Agi Kozak, dziennikarki, coacherki, prowadzącej Festiwal Kręgi

• Agaty Ziemnickiej, dietetyczki, psycholożki, prezeski Fundacji „Kobiety bez diety”

• Klaudii Kaniewskiej z Fundacji Poland Business Run • Martyny Kaczmarek, aktywistki, ciałopozytywnej feministki

• Agaty Szpejny, fryzjerki

• Niny Blimsien, autorki tekstów, blogerki

• Danieli Miernik, dyrektorki kreatywnej

 

„Mój miesiąc, moje samopoczucie, moje zachowanie w żadnym stopniu nie są uzależnione od faz cyklu. Dlaczego? Bo żyję z nim w zgodzie. Wiem, że zaraz po miesiączce na skórze mojej twarzy pojawi się kilka krostek i to akceptuję. Wiem, że przy owulacji będę wyglądać jak bogini i to akceptuję. Wiem,że chwilę przed miesiączką będę ważyć 2 kg więcej i to akceptuję. Jestem wdzięczna mojemu ciału za to, że działa, za to, że się zmienia. I akceptuję całą siebie. Niezależnie od fazy cyklu.” – Martyna Kaczmarek, aktywistka i ciałopozytywna feministka

Publikację otwiera reportaż „Tańcząc w rytmie cyklu” - osobista historia aktywistki Ewy Agaty Bałazińskiej i zapis jej rozmów z kobietami, które z różnych powodów zdecydowały się dostosować rytm swojego życia do zmian w cyklu. O cyklicznych zmianach w emocjach i ciele opowiada Kamila Raczyńska-Chomyn założycielka projektu „Dobre Ciało”. O wpływie hormonów na kobiece zdrowie w cyklu opowiada ginekolożka dr Hanna Szweda.

CYKLOCZUŁA PLAYLISTA We współpracy z Weroniką Szymą, didżejką w kolektywie Factory Girls powstały cykloczułe playlisty na Spotify na fazę menstruacyjną: https://bit.ly/faza_menstruacyjna , folikularną: https://bit.ly/faza_folikularna i lutealną: https://bit.ly/faza_lutealna

EXPLAINER - SPOT EDUKACYJNY Hagi przygotowało 2-minutowy film, który wyjaśnia ideę cykloczułej pielęgnacji. Marka zachęca do życia w zgodzie z cyklem i akceptacji zmian z niego wynikających. W spocie promującym PHASES słyszymy: „Bywa, że czujesz się poirytowana i chcesz się schować przed światem. Innym razem to świat nie może nadążyć za tobą. Jak byśmy go nie odczuwały, cykl - ze wszystkimi jego zmiennymi i stałymi elementami - jest ważną częścią bycia kobietą. Wszystkie wiemy, że bywa różnie i to jest OK”.

We współpracy z duetem artystycznym - Ake Zornem i Pawłem Wylągiem powstała sesja wizerunkowa „CYKLOCZUŁOŚĆ”. Przed obiektywem stanęły nie modelki, ale przyjaciółki, które również dzielą się swoim doświadczeniem życia w cyklu. Zofia Pilitowska,szefowa kuchni i kulinarna aktywistka, Karolina Tylenda, makijażystka i technolożka odzieży orazJoanna Wolff, stylistka i specjalistka od wizerunku. „Dziewczyny występujące przed obiektywem emanują naturalnym blaskiem. Chcieliśmy pokazać ich prawdziwą, nieprzesłoniętą retuszem urodę. Skóra jest pełna nierówności, charakterystycznych znamion i rozsianych pieprzyków. Jednym słowem: piękna” - mówi fotograf Paweł Wyląg. Za strategię, plan komunikacji, produkcję materiałów promocyjnych oraz kampanię digital odpowiada agencja Clipatize.

Więcej informacji o HAGI PHASES: https://hagi.com.pl/pl/phases

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ