Partner serwisu
14 lipca 2014

Kampania wizerunkowa Grupy Adamed

Kategoria: Z życia branży

Innowacyjne projekty, pasja i zaangażowanie wielu ludzi oraz nowoczesne leki powstające w oparciu o polską myśl naukową – to obraz Grupy Adamed  przedstawiony w startującej właśnie kampanii telewizyjnej.

Kampania wizerunkowa Grupy Adamed

Pod hasłem innowacyjności

W kampanii wizerunkowej realizowanej pod hasłem: Grupa Adamed – tu polska innowacja ma swój początek, udział wzięli m.in. prezes zarządu Maciej Adamkiewicz oraz naukowcy, którzy na co dzień współtworzą zespół naukowo-badawczy Grupy Adamed.

W 40 krajach

Reklama podkreśla kluczowe atrybuty firmy: polskość, innowacyjność, wysoką jakość oferowanych produktów oraz działalność na arenie międzynarodowej.
Grupa Adamed jest bowiem liderem na rynku leków nowej generacji, która jako pierwsza w Polsce w 2001 r. rozpoczęła prace badawcze nad innowacyjnymi terapiami. Dziś w swoim portfolio posiada ponad 250 produktów dostępnych w ponad 40 krajach na świecie.

– Od początku naszej działalności podejmujemy szereg działań na rzecz rozwoju innowacji oraz polskiej myśli naukowej. Historia prowadzonych przez nas prac badawczo-rozwojowych sięga już przeszło 20 lat. Na przestrzeni tego czasu z sukcesem wprowadziliśmy na rynek leki, które umożliwiły milionom Polaków dostęp do nowoczesnych terapii. Wszystkie te działania mają na celu realizację towarzyszącej nam misji, którą jest odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnej medycyny  – podkreśla dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz, dyrektor generalny Grupy Adamed.

 

ZOBACZ NOWY SPOT

 

Źródło: Grupa Adamed
Fot. Grupa Adamed

 

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ