Partner serwisu
12 września 2022

Marka AA o menopauzie bez tabu

Kategoria: Kosmetyki

Kampania marki AA „O menopauzie rozmawiajmy otwarcie” udowadnia, że dojrzałość jest atutem.

Marka AA o menopauzie bez tabu

Menopauza jest naturalnym etapem życia każdej kobiety. Mimo tego wciąż wzbudza złe skojarzenia. Na szczęście coraz częściej kobiety, które przechodzą przez menopauzę z otwartością i pogodą ducha, chętnie o tym mówią. Dzielenie się swoim doświadczeniem to przełamywanie tabu i pomoc dla tych kobiet, które próbują zaprzeczać nieuchronnemu upływowi czasu.

Trzy kobiety, zatrudnione od wielu lat w firmie kosmetycznej OCEANIC, zostały ambasadorkami kampanii marki AA, w której zachęcają do otwartej, transparentnej rozmowy na temat menopauzy. To pierwsza taka akcja w historii polskich marek!

Małgorzata Adamska, główna księgowa, Joanna Skonieczna, kierowniczka biura zarządu, i Magda Burgiel, senior menedżerka ds. komunikacji i PR przyznają, że znajdują się w okresie okołomenopauzalnym. Zdecydowały się na udział w kampanii, bo jej celem jest edukowanie Polek i przedstawienie tego okresu jako naturalnego stanu dla kobiety, przez który każda z nas przechodzi nieco inaczej. Przełamanie tabu menopauzy to pokazanie, że kobieta może w tym okresie żyć tak, jak chce – nie rezygnując z aktywności zawodowej, seksu czy pasji!

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Ewa
2022-09-27
u mnie menopauza pojawiła się po 40. to był dla mnie szok, nie spodziewałam się, że to będzie tak szybko, najgorsze dla mnie były wahania nastroju, czułam się fatalnie, koleżanka poleciła mi promensil, on pomógł złagodzić te objawy i w porównaniu do środków hormonalnych nie musiałam się martwić o tycie
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ