Marka AA o menopauzie bez tabu
Kampania marki AA „O menopauzie rozmawiajmy otwarcie” udowadnia, że dojrzałość jest atutem.

Menopauza jest naturalnym etapem życia każdej kobiety. Mimo tego wciąż wzbudza złe skojarzenia. Na szczęście coraz częściej kobiety, które przechodzą przez menopauzę z otwartością i pogodą ducha, chętnie o tym mówią. Dzielenie się swoim doświadczeniem to przełamywanie tabu i pomoc dla tych kobiet, które próbują zaprzeczać nieuchronnemu upływowi czasu.
Trzy kobiety, zatrudnione od wielu lat w firmie kosmetycznej OCEANIC, zostały ambasadorkami kampanii marki AA, w której zachęcają do otwartej, transparentnej rozmowy na temat menopauzy. To pierwsza taka akcja w historii polskich marek!
Małgorzata Adamska, główna księgowa, Joanna Skonieczna, kierowniczka biura zarządu, i Magda Burgiel, senior menedżerka ds. komunikacji i PR przyznają, że znajdują się w okresie okołomenopauzalnym. Zdecydowały się na udział w kampanii, bo jej celem jest edukowanie Polek i przedstawienie tego okresu jako naturalnego stanu dla kobiety, przez który każda z nas przechodzi nieco inaczej. Przełamanie tabu menopauzy to pokazanie, że kobieta może w tym okresie żyć tak, jak chce – nie rezygnując z aktywności zawodowej, seksu czy pasji!
Komentarze