Marka AA o menopauzie bez tabu
Kampania marki AA „O menopauzie rozmawiajmy otwarcie” udowadnia, że dojrzałość jest atutem.
![Marka AA o menopauzie bez tabu Marka AA o menopauzie bez tabu](Resources/ar/93251/93272/1662631303d09904.jpg)
Menopauza jest naturalnym etapem życia każdej kobiety. Mimo tego wciąż wzbudza złe skojarzenia. Na szczęście coraz częściej kobiety, które przechodzą przez menopauzę z otwartością i pogodą ducha, chętnie o tym mówią. Dzielenie się swoim doświadczeniem to przełamywanie tabu i pomoc dla tych kobiet, które próbują zaprzeczać nieuchronnemu upływowi czasu.
Trzy kobiety, zatrudnione od wielu lat w firmie kosmetycznej OCEANIC, zostały ambasadorkami kampanii marki AA, w której zachęcają do otwartej, transparentnej rozmowy na temat menopauzy. To pierwsza taka akcja w historii polskich marek!
Małgorzata Adamska, główna księgowa, Joanna Skonieczna, kierowniczka biura zarządu, i Magda Burgiel, senior menedżerka ds. komunikacji i PR przyznają, że znajdują się w okresie okołomenopauzalnym. Zdecydowały się na udział w kampanii, bo jej celem jest edukowanie Polek i przedstawienie tego okresu jako naturalnego stanu dla kobiety, przez który każda z nas przechodzi nieco inaczej. Przełamanie tabu menopauzy to pokazanie, że kobieta może w tym okresie żyć tak, jak chce – nie rezygnując z aktywności zawodowej, seksu czy pasji!
Komentarze