NEKK projektuje Key Visuale dla poznańskiego Herbapolu
Należąca do Grupy NEUCA agencja NEKK zaprojektowała Key Visuale dla marek Arcalen, Nie Chrap i rodziny leków Ucholek. Kampania dla Arcalen już przed wakacjami pojawi się w internecie i będzie targetowana do wąskich grup odbiorców. Dwa ostatnie odświeżane brandy należą do spółki Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne „PROLAB” Sp. z o. o. wchodzącej w skład Grupy kapitałowej PZZ HERBAPOL S.A. Strategia komunikacyjna marek obejmuje kampanię internetową oraz materiały informacyjne dla farmaceutów.
NEKK współpracuje z Herbapol Poznań od początku tego roku. Odpowiadał za koncepcję i realizację 30 sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Sylimarol. Trzy marki tj. Arcalen – roślinna maść na stłuczenia i urazy, preparat Nie Chrap, którego działania polega na zwiększeniu napięcia podniebienia miękkiego oraz tkanek miękkich gardła, co zapewnia rozszerzenie dróg oddechowych oraz rodzina produktów Ucholek, na stany zapalne w jamie usznej zyskały całkowicie nowe, świeże Key Visuale.
„Arcalen otrzymał od nas identyfikację, która pozwoli targetować reklamy dla różnych grup – dla miłośników gór, sportowców, rodzin na wakacjach. Key Visuale „Must have” są oryginalne, różnorodne, a jednocześnie spójne, dzięki czemu pozwalają na łatwą identyfikację leku przez pacjenta. Ucholek z kolei wymagał od nas podejścia uniwersalnego, ponieważ zamiarem Klienta jest, by komunikować głównie całą rodzinę preparatów na problemy uszne. Tak jak w przypadku produktu Nie Chrap skupiliśmy się na podkreśleniu aspektu „ziołowości”. To zlecenie jest kontynuacją współpracy z Herbapol Poznań przy spotach dla marki Sylimarol. Cieszy nas, gdy klienci wracają, zlecają kolejne projekty, bo to oznacza, że są zadowoleni” – mówi Daria Kaczmarek z NEKK Grupa NEUCA.
NEKK przygotował także szereg projektów uzupełniających dla wszystkich marek: banery, rollupy, papeterie oraz ulotki.
„Kampania dla marki Arcalen będzie geotargetowana. Oryginalna stylistyka połączona z nośnym hasłem „Must have” pozwoli nam szeroko docierać do odbiorców. Wraz z rozszerzeniem oferty produktowej naszej Grupy postanowiliśmy odświeżyć wizerunek marek Niechrap i Ucholek. Postawiliśmy na nowoczesną kolorystykę i uniwersalne przesłanie” – komentuje Monika Budzyń-Wilkiewicz, kierownik marketingu, Herbapol Poznań.
O agencji NEKK
NEKK to należąca do Grupy NEUCA agencja reklamowa, której oferta skoncentrowana jest na szeroko rozumianym rynku ochrony zdrowia oraz marketingu farmaceutycznym. Od ponad 10 lat realizuje projekty sprzedażowe i wizerunkowe dla branży pharma. NEKK to ponad 50 doświadczonych specjalistów, którzy pod jednym dachem łączą kompetencje w kluczowych obszarach: strategia i analiza, eventy, programy edukacyjne, kreacja, produkcja dtp, copywriting, korekta, oraz obsługa klienta. Tak kompleksowy zakres kompetencji pozwala przyjąć szerszą perspektywę w myśleniu o tym, co jest możliwe w marketingu farmaceutycznym.
Klienci NEKK to zarówno duże koncerny farmaceutyczne, kliniki medyczne, czy stowarzyszenia lekarskie. W ostatnim czasie NEKK prowadził m.in. projekty dla Merck Group, Herbapol Poznań, Novascon Pharmaceuticals, Bayer, Biofarm, Bioderma, Angelini Pharma, Apotex Polska, Synoptis Pharma, czy dla Grupy NEUCA.
Komentarze