Partner serwisu
28 lipca 2023

Pielęgnacja pełna czułości z marką Bobini

Kategoria: Kosmetyki

Trwa kampania marki Bobini pod hasłem „Bobini bo kocham” promująca produkty kosmetyczne dla dzieci już od pierwszych dni ich życia.  Zaplanowane działania podkreślają, jak ważną rolę w codziennej pielęgnacji odgrywają odpowiednio dobrane kosmetyki, które powinny być łagodne, a przy tym zachęcać do kąpieli, która może być również doskonałą zabawą. Za strategię mediową, obsługę kampanii i przygotowanie animacji odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice. 

Pielęgnacja pełna czułości z marką Bobini

Pielęgnacja z dbałością o dzieci i środowisko

Bobini zamienia zwykłą kąpiel w momenty pełne czułości i bliskości. Produkty marki zostały opracowane z myślą o delikatnej skórze dzieci, już od pierwszych dni życia. Formuły bogate w składniki pochodzenia naturalnego są odpowiednie dla wrażliwej skóry, zapewniając, w zależności od wybranego wariantu – nawilżenie, ochronę czy łagodzenie podrażnień. Priorytetem marki jest troska o maluchy już od najwcześniejszych lat – w sposób szczególny i delikatny. Każdy produkt został starannie opracowany w zgodzie z najwyższymi standardami oraz z dbałością o skuteczność receptur.

Bobini na co dzień nie tylko troszczy się o dziecięcą skórę, ale działa także z myślą o ochronie środowiska. Marka oprócz tego, że dba o wysoką zawartość składników pochodzenia naturalnego, stawia też na to, aby oparkowania były nie tylko pomysłowe i atrakcyjne, ale również nadawały się w 100% do recyklingu.

Różnorodne kanały komunikacji mediowej

W kampanii dla Bobini zdecydowaliśmy się przede wszystkim na wykorzystanie mediów, dzięki którym jesteśmy w stanie precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej. Mając na uwadze, jak istotny kanał komunikacji z rodzicami stanowią w dzisiejszej rzeczywistości media społecznościowe, obecność tam była oczywistym wyborem. W ramach działań wyselekcjonowaliśmy te, które cieszą się w Polsce największą popularnością oraz mają możliwość precyzyjnego kierowania reklam do grupy docelowej. Wśród nich znalazły się: YouTube, Meta Ads.

Oprócz tego prowadzone są również działania displayowe z wykorzystaniem m.in. formatów rich media, które w nienachalny i interesujący sposób angażują użytkowników do interakcji z reklamą. Współpracujemy również bezpośrednio z serwisami parentingowymi przy tworzeniu treści natywnych. – mówi Zuzanna Mreńca – Media Plannerka w Media Choice, odpowiedzialna za przygotowanie media planu i obsługę kampanii. Koordynacja działań
i kontakt z klientem leżą po stronie Sandry Łangowskiej-Machnik (New Business Manager). Koncepcję kreatywną opracowała agencja Soul and Mind.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ