Magdalena Skrzypczyńska
Magdalena Skrzypczyńska wspólnie z Mariuszem Borkowskim (Polfa Tarchomin) opowie o Digitalowych trendach w badaniach, rozwoju i produkcji leków na świecie.
- Biochemik - absolwentka UMSC, absolwentka studiów podyplomowych: Zarządzania i Marketingu Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu Warszawa, Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, Zarządzania sprzedażą Uniwersytet Warszawski, Marketingu internetowego Akademia im. L. Koźmińskiego Warszawa.
- Ekspert rynku szpitalnego jak i otwartego.
- W branży farmaceutycznej od 2001 roku w różnych obszarach terapeutycznych: Onkologia, Hematologia, Antybiotyki, Diabetologia, CNS, Dermatologia, Biosimilars.
- Współpracowała z firmami: Eli Lilly, Roche Diagnostics, Mallinckrodt Baker , Sandoz Novartis Group, TZF Polfa.
- Znawca prawa przetargowego i procedur.
- Doświadczony Partner sprzedaży, Product Manager rynku szpitalnego, jak i otwartego RX, Marketing Manager ( Diabetologia, Psychiatria, Dermatologia, Antybiotykoterapia, OTC).
- Posiada duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski.
- Twórca wielu strategii marketingowych produktów leczniczych na rynku polskim.
Komentarze