Partner serwisu
23 marca 2022

Magdalena Skrzypczyńska

Kategoria: XIII Wiosenna Konferencja Farmaceutyczna. Efektywność i Optymalizacja

Magdalena Skrzypczyńska wspólnie z Mariuszem Borkowskim (Polfa Tarchomin) opowie o Digitalowych trendach w badaniach, rozwoju i produkcji leków na świecie.

  • Biochemik - absolwentka UMSC, absolwentka studiów podyplomowych: Zarządzania i Marketingu Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu Warszawa, Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, Zarządzania sprzedażą Uniwersytet Warszawski, Marketingu internetowego  Akademia  im. L. Koźmińskiego Warszawa.
  • Ekspert rynku szpitalnego jak i otwartego.
  • W branży farmaceutycznej od 2001 roku w różnych obszarach terapeutycznych: Onkologia, Hematologia, Antybiotyki, Diabetologia, CNS, Dermatologia, Biosimilars.
  • Współpracowała z firmami: Eli Lilly, Roche Diagnostics, Mallinckrodt Baker , Sandoz Novartis Group, TZF Polfa.
  • Znawca prawa przetargowego i procedur.
  • Doświadczony Partner sprzedaży, Product Manager rynku szpitalnego, jak i otwartego RX, Marketing Manager ( Diabetologia, Psychiatria, Dermatologia, Antybiotykoterapia, OTC).
  • Posiada duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski.
  • Twórca wielu strategii marketingowych produktów leczniczych na rynku polskim.
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ