Czy grafika w materiałach promocyjnych może być dziełem sztuki?
17 października zapraszamy na wykład w ramach Akademii BMP. O tym, czy grafika w materiałach promocyjnych firm farmaceutycznych i kosmetycznych może być dziełem sztuki opowie Mariusz Borkowski, Dyrektor Marketingu i Public Relation Tarchomińskich Zakładów Farmaceutycznych "Polfa" S.A.
Mariusz Borkowski – lekarz, absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; absolwent programu Leadership na Harvard Business School; w Szkole Głównej Handlowej ukończył studia podyplomowe z zakresu marketingu oraz studia dot. komunikacji digital.
Stopień naukowy doktora obronił w grudniu 2020 r. na Śląskim Uniwersytecie Medycznym, a tematem jego pracy było „badanie skuteczności telemedycznego wspomagania terapii podtrzymującej pacjentów ze schizofrenią w stanie remisji”.
Od 1997 r. w branży farmaceutycznej – współpracował między innymi z takimi firmami, jak: Bioton, Adamed, Sanofi i TZF Polfa, gdzie przechodząc przez różne szczeble kariery, poznawał największe tajniki marketingu farmaceutycznego.
Komentarze