Partner serwisu
30 listopada 2023

Dbaj o siebie, jak o dziecko – nowa kampania marki Juvit od Hasco-Lek

Kategoria: Aktualności

Marka JUVIT, obecna na polskim rynku od niemal 25 lat[1], jesienią tego roku przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych. W tym celu odświeżono szatę graficzną wszystkich preparatów witaminowych JUVIT, a w listopadzie wystartowano z nową kampanią komunikacyjną. Kreacja została oparta o hasło „JUVIT –Dbaj o siebie, jak o dziecko”.

 

 

Dbaj o siebie, jak o dziecko – nowa kampania marki Juvit od Hasco-Lek

Autorzy kampanii odnieśli się do popularnego przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia z uważnością dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze. Pragną jednak zachęcić dorosłych konsumentów do tego, by nie zapominali o sobie –na wielu polach, także tym związanym z suplementacją witamin. Prócz niegasnącej troski o dobrostan najmłodszych, celem kampanii jest wywołanie refleksji, że dorośli powinni zadbać o siebie tak, jak zadbaliby o dziecko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Realizacja kampanii została poprzedzona badaniami zrealizowanymi przez IPSOS na zlecenie Hasco-Lek. Potwierdziły one, że kluczowe założenie kampanii, to kwestia niezwykle ważna dla grupy docelowej, z którą utożsamia się większość respondentek i respondentów –w szczególności posiadających potomstwo. Koncept oparty na tej uniwersalnej prawdzie o życiu został oceniony jako wyróżniający się od dotychczasowych komunikatów wykorzystywanych w promocji preparatów witaminowych[1].

W związku z nowym, holistycznym podejściem, marka zadbała też o to, by komunikacja prowadzona w różnych kanałach digitalowych była dopasowana do potrzeb konsumentów z różnych grup wiekowych. Już od kilku miesięcy obserwatorzy JUVIT na Facebooku i Instagramie mają okazję zapoznawać się z treściami edukacyjnymi stworzonymi z myślą o kompleksowej dbałości o zdrowie fizyczne oraz psychiczne.

https://www.youtube.com/watch?v=POOJulqmdNg

Zdaniem marketerów opiekujących się marką JUVIT, krok w stronę zmian zwyczajów zakupowych polskich konsumentów i wybór uniwersalnych preparatów witaminowych w kroplach może pozytywnie wpłynąć na compliance pacjenta, czyli przestrzeganie zaleceń terapeutycznych. To także oferta atrakcyjna ekonomicznie –dzięki możliwości zaopatrzenia się w jeden preparat dla wszystkich domowników wymagających suplementacji, oraz opcja warta rozważenia pod kątem troski o środowisko –przede wszystkim z uwagi na zmniejszenie ilości pozostawianych odpadów wymagających utylizacji.

Agencja kreatywna odpowiedzialna za realizację kampanii: Pomarańcza Sp. z o.o.

 

[1]  Raport z badania ilościowego IPSOS na zlecenie Hasco-Lek, sierpień 2023, n=1056, w tym n= 731 matek dzieci 0-18. 

 

 

 

 

[1]  3.08.1999 r.: data wprowadzenia pierwszego produktu z serii JUVIT -lek OTC JUVIT C. 

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ