Procter & Gamble chce zastrzec LOL, WTF i inne popularne akronimy
Firma Procter & Gamble wystąpiła z wnioskiem o zastrzeżenie powszechnie stosowanych akronimów jako znaków towarowych. Jeśli jej się uda, zwroty LOL, NBD czy WTF będą mogły być wykorzystywane do reklamowania i sprzedawania produktów.

Globalna firma produkująca artykuły gospodarstwa domowego chce wykorzystywać popularne akronimy w sprzedaży mydła, detergentów i odświeżaczy powietrza. Produkty mogłyby być dystrybuowane pod dobrze znanymi markami, jak Febreze, Fairy czy Mr Clean.
P&G złożyło wniosek do Urzędu Patentowego i Znaków Towarowych USA w kwietniu bieżącego roku. Decyzja w tej sprawie nie została jeszcze podjęta.
Wydaje się, że tym posunięciem koncern chce przyciągnąć konsumentów poniżej 35. roku życia. Milenialsi z ich rosnącymi wydatkami są bowiem ważną grupą dla firm z branży FMCG.
Źródło: www.bbc.co.uk
Komentarze