TZF Polfa partnerem Muzeum Narodowego
TZF Polfa będzie przez półtora roku partnerem Muzeum Narodowego w Warszawie. W ramach współpracy powstał m.in. specjalny przewodnik wideo po jednej z wystaw. Firma wspiera promocję polskiej sztuki.

– Pandemia Covid-19 oddziałuje na nas w wielu aspektach. Poprzez współpracę z Muzeum Narodowym chcemy dać możliwość m.in. zdalnego obcowania ze sztuką każdemu, w bezpieczny sposób. Cieszymy się, że możemy wesprzeć jedno z największych muzeów w Polsce – mówi Mariusz Borkowski, dyrektor departamentu marketingu TZF Polfy.
W ramach wsparcia TZF jest wyłącznym partnerem branżowym Muzeum Narodowego w Warszawie, którego zbiory liczą około 830 tys. dzieł sztuki polskiej i światowej. W 2018 r. rozpoczęto projekt mający na celu digitalizację zbiorów Muzeum. Dzięki projektowi zbiory są dostępne w Internecie od października br. W ramach współpracy powstał m.in. specjalny film
Żywioły świata i emocje – wirtualny spacer po Muzeum Narodowym.
Jest to kolejne zaangażowanie TZF Polfy w sztukę. Dzięki mecenatowi firmy na Litwie odsłonięto tablicę prof. Kazimierza Pelczara – założyciela Instytutu Raka w Wilnie, prekursora walki z chorobami nowotworowymi w 20-leciu międzywojennym. Działania promujące sztukę to część społecznej odpowiedzialności biznesu najstarszego producenta leków w Polsce.
Od początku marca br. TZF Polfa przekazała ponad 80 darowizn dla szpitali, domów opieki społecznej, organizacji społecznych oraz fundacji. Łączna wielkość wsparcia to ponad 85 tys. litrów płynów do dezynfekcji, kilka tysięcy masek medycznych oraz kilkadziesiąt automatycznych dyspenserów do płynów.
Komentarze