Ruszyła kampania „Zdrowie w Twoich rękach” marki Dettol
Dziś z pewnością wielu rzeczy nie da się przewidzieć, ale to, na co możemy mieć wpływ to ochrona siebie i swoich najbliższych przed drobnoustrojami. Dettol, światowy lider wśród produktów antybakteryjnych(1), ruszył z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.
Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” pokazuje, że nasze zdrowie zależy również od nas samych. I to właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami.
Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.
Spot telewizyjny opowiada historię dziewczynki, która na szkolnym apelu dziękuje swoim rodzicom za to, że troszczą się o nią, dbając o zdrowie jej i całej rodziny. Dzięki ich świadomym działaniom, ona uczy się, co znaczy określenie „zdrowie w swoich rękach” i włącza zasady właściwej higieny do swoich codziennych aktywności.
W klipie reklamowym przedstawione zostało szerokie portfolio produktów Dettol, które skutecznie pomagają w ochronie przed bakteriami i wirusami. Dettol Antybakteryjne mydło w płynie sprawdzi się idealne do mycia rąk w domu, a Dettol Antybakteryjny żel do rąk 50 ml warto zawsze mieć przy sobie, gdy wychodzimy na zewnątrz. Aby zachować właściwą higienę powierzchni w domu niezastąpione będą Dettol Antybakteryjny Spray Do Powierzchni oraz Dettol chusteczki antybakteryjne.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję – Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.
Dettol to wiodąca marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie w 124 krajach na całym świecie. Powstała z myślą o dezynfekcji sprzętu medycznego w brytyjskich szpitalach, wsparciu leczenia ran oraz profilaktyce chorób zakaźnych. Dziś to szeroka gama produktów do utrzymania codziennej higieny – dezynfekcji rąk i powierzchni – które pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych.
Produkty marki Dettol zabijają 99,9% bakterii i wirusów(2) w tym również SARS-CoV-2(3), wywołującego chorobę Covid-19, dzięki czemu mogą być skutecznym środkiem zapobiegającym rozprzestrzeniania się tych patogenów, co potwierdzają niezależne instytuty badawcze.
1. Stwierdzenie oparte na informacjach zagregowanych i raportowanych częściowo na podstawie danych dostarczonych przez Retail Measurement Services firmy Nielsen dla zdefiniowanej kategorii i segmentów (zdefiniowanych w RB) za okres 12 miesięcy (maj 2020 r.), dla zdefiniowanego obszaru geograficznego RB.
2. Dotyczy Dettol antybakteryjny spray do powierzchni (wersja podstawowa, o zapachu limonki z miętą) usuwa wirusa SARS-CoV-2; Dettol chusteczki antybakteryjne (original, o zapachu limonki z miętą) usuwają wirusa grypy H1N1, koronowirusa (BCV), RSV, rotawirusa, SARS-CoV-2
3. Dotyczy Dettol antybakteryjny spray do powierzchni (wersja podstawowa, o zapachu limonki z miętą), Dettol chusteczki antybakteryjne (original,o zapachu limonki z miętą)
Komentarze