Produkty Pharmeny zawojują rynki Ameryki Północnej
Pharmena podpisała znaczące umowy dystrybucyjne na sprzedaż suplementów diety zawierających cząsteczkę 1-MNA pod marką Endotelio oraz produktów dermokosmetycznych pod marką Dermena.

Tym samym innowacyjne produkty rodzimej spółki dostępne będą na rynkach USA, Kanady i Meksyku. Kontrakty podpisano na wyłączność z amerykańską firmą Longevity Lunch Lab. LLC, która zajmuje się rozwojem biznesu dla znanej kliniki Boulder Longevity Institute. Umowy zawarto na okres trzech lat z możliwością ich przedłużenia.
- Właśnie podpisaliśmy nowe umowy na zagraniczną dystrybucję produktów na tak znaczących rynkach zbytu jakimi są: USA, Kanada i Meksyk. Kontrakty dotyczą sprzedaży naszych suplementów diety zawierających innowacyjną cząsteczkę 1-MNA, które dostępne będą pod marką Endotelio oraz produktów dermokosmetycznych, których oferta obowiązywać będzie pod nazwą Dermena. Daje nam to duży potencjał do rozwoju, dalszego wzrostu przychodów oraz geograficznej dywersyfikacji sprzedaży. - powiedział Konrad Palka, Prezes Zarządu Pharmena SA.
Jak wskazuje Spółka rynkiem referencyjnym dla suplementów diety Endotelio oraz dermokosmetyków Dermena są produkty przeciwstarzeniowe z grupy Nicotinamide Adenine Dinucleotide (NAD). Według raportu Global Market Insights wartość globalnego rynku NAD szacowana była na 488 mln USD w 2021 roku, a w 2030 roku ma osiągnąć wartość ponad 1,4 mld USD z CAGR 13%.
Firma Longevity Lunch Lab. LLC, zajmuje się rozwojem biznesu dla Boulder Longevity Institute, innowacyjnej kliniki medycznej z siedzibą w Boulder w Kolorado założonej w 2006, której celem jest oferowanie klientom najbardziej zaawansowanych, opartych na badaniach produktów z obszaru przeciwdziałaniu starzeniu się tzw. anti-ageing. Grupa LUNCH, z siedzibą w Denver Kolorado, ściśle współpracuje ze strategicznymi partnerami branżowymi, w tym Longevity Labs Inc, firmą zajmującą się bezpośrednią dystrybucją i marketingiem specjalistycznych suplementów diety w Ameryce Północnej.
Wychodząc naprzeciw wyzwaniom rynku, Pharmena nieustannie rozwija portfolio produktowe. W minionym roku Spółka wprowadziła na rynek 40 innowacyjnych produktów do pielęgnacji skóry i włosów. Spełniając oczekiwania klientów i odpowiadając na najnowsze trendy konsumenckie, Pharmena rozwija się przede wszystkim w kategoriach hair care, skin care i suplementach. Wiedząc, jakich produktów poszukują konsumenci, Pharmena rozszerzyła portfolio o takie marki jak favorite nature (naturalna, wegańska pielęgnacja włosów i skóry) oraz novaja (regeneracyjne dermokosmetyki do ciała i włosów). Siłą napędową produktów Spółki jest innowacyjna cząsteczka REGEN7, która jest obecna w większości produktów Pharmeny.
W pierwszych trzech kwartałach br. Pharmena poszerzyła swoje portfolio w kategorii pielęgnacji włosów o kolejne siedem referencji pod marką dermena® oraz o pięć referencji w nowej linii emolientowej Allerco®Baby - preparatów dermokosmetycznych do pielęgnacji ciała dzieci od pierwszego dnia życia.
Obecnie największym rynkiem dla produktów Pharmeny pozostaje Polska (95 proc. przychodów całkowitych - dane po trzecim kwartale br.). Pozostałymi kluczowymi rynkami zbytu są: Niemcy, Egipt, Wielka Brytania, ZEA.
Komentarze