Międzynarodowa nagroda dla kampanii "Przygotuj się na wstrząs"
Ogólnopolski program edukacyjny „Przygotuj się na wstrząs” zdobył złoto w kategorii Communications or PR Campaign of the Year - Issues Management w prestiżowym, międzynarodowym konkursie The International Business Awards (tzw. Stevies).
![Międzynarodowa nagroda dla kampanii "Przygotuj się na wstrząs" Międzynarodowa nagroda dla kampanii "Przygotuj się na wstrząs"](Resources/../Resources/ar/20001/20063/1498522629f044f4.jpg)
Jury określiło kampanię jako „wspaniały program edukacyjny” a także „fascynującą kampanię dotyczącym nietypowego zagadnienia”.
Konkurs The International Business Awards, potocznie nazywany STEVIES, to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konkursów w branży Marketing i PR. Zgłoszenia mogą przesyłać firmy i organizacje z całego świata – publiczne i prywatne, komercyjne i non-profit, korporacje i małe przedsiębiorstwa. Zwycięzców wybrało grono jurorów (300 menadżerów) z całego świata
„Przygotuj się na wstrząs” to ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny zainicjowany przez Polfę Warszawa grupa Polpharma zajmujący się kompleksowo problemem anafilaksji, nad którym patronat objęło Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Celem Programu jest edukacja w zakresie przyczyn anafilaksji oraz zasad postępowania w chwili wystąpienia wstrząsu anafilaktycznego. Kampania ma pomóc w szybkim i trafnym rozpoznawaniu objawów oraz w prawidłowym udzieleniu pomocy osobie, u której rozwija się wstrząs anafilaktyczny.
Źródło: Polpharma
Fot. www.freeimages.com