Partner serwisu
21 października 2015

Brązowe Effie dla kampanii leku NO-SPA®

Kategoria: Ciekawostki

Kampania „Polaroid” leku No-Spa® otrzymała Brązowe Effie w kategorii „leki i suplementy diety” w XVI edycji Effie Awards – konkursie na najbardziej efektywną komunikację marketingową. To już trzecia nagroda Effie dla leku No-Spa® w ciągu ostatnich czterech lat.

Brązowe Effie dla kampanii leku NO-SPA®

Effie to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów na efektywną komunikację marketingową na świecie, który wyznacza rynkowe standardy efektywności oraz promuje wzorcowe działania komunikacyjne. W Polsce organizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagrody w XVI edycji konkursu zostały wręczone 12 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Dużym wyzwaniem jest zdobycie pierwszej nagrody Effie, a jeszcze większym kolejnych wyróżnień. Tym bardziej cieszymy się, bo to już trzecia nagroda dla leku No-Spa®. Pomysł na kampanię „Polaroid” zrodził się z obserwacji pacjentów i tego, jak odczuwają i w jaki sposób opisują codzienne dolegliwości związane z brzuchem. Ten sposób komunikacji przyczynił się do wzrostu świadomości naszej marki i umocnienia jej pozycji lidera w kategorii preparatów rozkurczowych. Wspierał również ważny dla nas cel, jakim jest edukacja pacjentów na temat różnych bólów brzucha – powiedział Dawid Forysiak, OTC Business Unit Director, Sanofi Polska.

W poprzednich latach No-Spa® otrzymała Brązowe Effie za kampanię „Ręka” dla leku No-Spa® Max (2014) oraz Srebrne Effie za „Wzorki” dla prepartu No-Spa® (2012).

Po stronie firmy Sanofi za realizację kampanii „Polaroid” odpowiadały: Karolina Rusinek (Marketing Manager) i Anna Ostrowska-Wilk (Brand Manager). Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Publicis, a zakupem mediów ZenithOptimedia.

No-Spa® jest preparatem wskazanym w leczeniu różnych bólów brzucha, w tym menstruacyjnych. To lek rozkurczowy, który eliminuje jedną z głównych przyczyn bólu brzucha – skurcz mięśni gładkich1,2. No-Spa® jest nr. 1 w Polsce pod względem sprzedaży wśród leków rozkurczowych3.

 

1 ChPL leku No-Spa 40 mg, z 09/2015.
2 Kotarski P. Zastosowanie leków rozkurczowych w leczeniu bólów brzucha. Terapia 2014; 2(300):46-48.
3 Dane IMS Pharmascope rynek apteczny w Polsce, rynek leków rozkurczowych (02H1), 08.2015.

Źródło: Sanofi

Fot. www.freeimages.com

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ