Gedeon Richter Polska: Zarządzamy jak w armii USA
– W naszej organizacji wdrożyliśmy pewne elementy wykorzystywane przy zarządzaniu w wojsku Stanów Zjednoczonych – mówi Tomasz Németh, prezes zarządu Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
T. Németh wyjaśnia, że w Gedeonie – jak w armii USA – po realizacji zadania sprawdza się następujące punkty: co chcieliśmy zrobić? co zrobiliśmy? dlaczego? co zamierzamy zrobić w przyszłości? – Zbieramy odpowiedzi na te pytania, analizujemy i przekazujemy wnioski naszym zespołom, co bardzo ułatwia ich pracę – zaznacza prezes Gedeon Richter Polska.
Pytany o motywowanie pracowników wymienia, że konieczne jest tu spełnienie czterech potrzeb: gromadzenia, rozwijania się, przynależności do grupy i ochrony własności. – W zależności od pracownika, od jego stażu, etapu kariery, sytuacji materialnej przypisujemy różną wagę tym potrzebom. Należy je właściwie wyważyć i dopasować do każdej osoby – podsumowuje Tomasz Németh.
Wypowiedź pochodzi z debaty, zorganizowanej 6.10.2015 przez firmę BMP w ramach konferencji „Przemysł Farmaceutyczny 2015” oraz „Przemysł Kosmetyczny 2015”
Fot. Gedeon Richter Polska