Partner serwisu
10 maja 2018

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”

Kategoria: Kosmetyki

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.

Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”

Misją ChiodoPRO jest dostarczanie klientkom profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, gwarantujących najwyższą jakość w przystępnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby konsumentek, zapewniając im trwały efekt i perfekcyjny wygląd paznokci na co dzień. Nie bez powodu ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”, została Edyta Górniak, artystka, której zamiłowanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracją dla wielu kobiet.  

W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta 

mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Sezonową komunikację kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, składająca się z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. Powstała ona z myślą o kobiecie, która ceni sobie klasykę i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królują naturalne barwy i materiały, a codzienną stylizację dopełnia świeży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiązująca elegancja, a także naturalny wdzięk i subtelna kobiecość - tak można opisać LUXURY FRENCH.

Strategię komunikacji opracowała i realizuje agencja Kuźnia PR Sp. z o.o. W ramach kampanii będą prowadzone działania PR, digital i influencer marketing. Została również opracowana koncepcja sesji zdjęciowej z Edytą Górniak. Zdjęcia będą publikowane wieloetapowo, a poszczególnym odsłonom sesji będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe.

źródło: Informacja prasowa
fot. Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ