Partner serwisu
08 września 2021

FEEL YOURSELF z Clochee!

Kategoria: Kosmetyki

Feel yourself to hasło przewodnie Clochee na rok 2021. Ma zwrócić uwagę kobiet na nie same. Pokazać, że w codziennym pędzie powinny znaleźć czas tylko dla siebie, zrelaksować się i odnaleźć wewnętrzną harmonię.

FEEL YOURSELF z Clochee!

Pod tym samym hasłem Clochee oficjalnie zakończyło również sezon letni. W czwartek, 26. sierpnia odbyło się relaksujące śniadanie prasowe podczas, którego Daria Prochenka współzałożycielka firmy oraz Marta Ryszewska szkoleniowiec i PR-owiec marki, opowiedziały o tym co od początku roku wydarzyło się w Clochee, jakie pojawiły się nowości oraz jakie plany na najbliższy czas ma firma, ponieważ zdecydowanie nie zwalnia tempa i stale rozwija swoje portfolio. Podczas śniadania, w otoczeniu nadwiślańskiej panoramy, nie zabrakło również czasu na chwilę odprężenia, o co zadbała, pełna energii, Anna Lauda-Michalska, która poprowadziła jogę śmiechu.

Spotkanie prasowe było przedsmakiem wydarzenia na Bulwarach Wiślanych w Warszawie, gdzie Clochee wraz z partnerami (Bulwary Wiślane, Wojciech Błach, Kinder Kraft, Massi, MEON EMS, Natalia Stępa, Marta Gorąca, Julita Kotecka, YOGA BEAT STUDIO, Miss Ziemi Łomżyńskiej), w przepięknej scenerii przygotowało 3 różne strefy: BEAUTY, BODY, KIDS, tak aby każdy znalazł odpowiedni sposób na relaks dla siebie. Atrakcje, które czekały na uczestników wydarzenia to joga twarzy, nauka automasażu oraz lepienie kul kąpielowych w strefie BEAUTY, a także porady pielęgnacyjne od ekspertów marki oraz triki makijażowe od Natalii Stępy. Strefa BODY była przestrzenią w której odbyły się warsztaty z jogi, trening prowadzony przez Julitę Kotecką, trening BodyArt z Martą Gorącą, a także trening EMS. Z kolei strefa KIDS we współpracy z marką Kinder Kraft obfitowała w eko animacje oraz warsztaty przygotowane specjalnie dla dzieci. Była to również strefa, gdzie można było posłuchać jak aktorzy czytają dzieciom. Absolutnym i niekwestionowanym hitem wydarzenia była Instawanna, w której można było zrobić sobie niepowtarzalne zdjęcie na tle Wisły. Gościem specjalnym wydarzenia była ambasadorka linii Clochee Baby&Kids, Małgorzata Rozenek-Majdan, ale nie zabrakło również innych znanych twarzy jak np.: Żaklina Ta Dinh, Angelika Zając (Andziaks), Dagmara Bryzek, Zoriana Zozulia, Liza Taste.

Zdecydowanie było to inspirujące wydarzenie, które dostarczyło dużą dawkę różnorodnej aktywności, pozytywnie wpływającej na ciało i ducha, zdradziliśmy sekrety naturalnej pielęgnacji i technik makijażowych, a także wywołaliśmy uśmiechy na twarzach najmłodszych podczas różnego rodzaju animacji. Lato zostało pożegnane z przytupem…na następne musimy trochę zaczekać

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ