Partner serwisu
07 listopada 2017

Optel Vision: Google Glass przyszłością wsparcia serwisowego

Kategoria: Aktualności

Optel Vision specjalizuje się w kontroli procesu pakowania ze szczególnym uwzględnieniem procesu serializacji. W swojej ofercie firma posiada szereg ciekawych rozwiązań dla wielu gałęzi przemysłu. Obecnie swoje portfolio ma zamiar powiększyć o Google Glass.

Optel Vision: Google Glass przyszłością wsparcia serwisowego

Optel Vision realizuje wiele interesujących projektów, w tym również dla sektora farmaceutycznego.

Moim najbardziej interesującym projektem był ten zrealizowany na Dominikanie, gdzie zaimplementowaliśmy system serializacji na bardzo szybkiej linii produkcyjnej, która nadawała i weryfikowała nr seryjne na opakowaniach typu blister. Szybkość linii wynosiła od około 200 do 330 opakowań na minutę – stwierdza Rafał Wiszniewski, Field Service Engineer, Optel Vision.

Firma stale powiększa swoje portfolio. Obecnie wdrażane jest rozwiązanie, które może być wykorzystane zarówno w farmacji jak i w innych branżach – mowa tutaj o Google Glass.

Google Glass to okulary ze zintegrowaną kamerą i ekranem, które przeznaczone są dla klientów posiadających nasze systemy. W razie jakiejś awarii inżynier w fabryce, po założeniu takich okularów i podłączeniu ich do internetu, a dalej z naszym działem wsparcia serwisowego, przekazuje on-line obraz z linii produkcyjnej i otrzymuje wskazówki co robić, dzięki czemu znacząco skróciliśmy czas naprawy systemu. Okulary Google Glass pozwalają na szybką komunikację pomiędzy naszym suportem i działem technicznym klienta – dodaje Rafał Wiszniewski.

Rozmawiała Karolina Jakubiec

fot. 123rf.com
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ