W listopadzie najbardziej w reklamę inwestowała farmacja
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w listopadzie 2017 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, finansowej, handlowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej. W sezonie grypowym i przedświątecznym to branże farmaceutyczna i handlowa najwięcej zainwestowały w reklamę.
![W listopadzie najbardziej w reklamę inwestowała farmacja W listopadzie najbardziej w reklamę inwestowała farmacja](Resources/ar/52251/52325/1512637035c63ec4.jpg)
Wydatki reklamowe w podziale na branże
W listopadzie największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – jej wydatki reklamowe stanowiły 38% wszystkich nakładów na reklamę w branżach zbadanych przez IMM. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa (która zwiększyła nieco udziały w porównaniu z poprzednim miesiącem), na trzecim – finansowa.
źródło: IMM
fot. IMM
Komentarze